Płatności

Odpowiedz

Przelew zagraniczny. Problem!

Dzień dobry. 15 marca zleciłem do banku ING przelew zagraniczny na kwotę 300 USD. Do dnia dzisiejszego odbiorca nie dostał pieniędzy. Od razu potrzebowali kupę papierów żeby potwierdzić ten przelew. Wysłałem to wszystko i to było zaakceptowano. Później się zacięło, "nic nie możemy zrobić", "przykro nam", "niestety nie możemy zwrócić Panu pieniędzy". Zwracałem się do banku już kilka razy z reklamacjami ale to nie daje żadnego efektu. Moim zdaniem te wszystkie problemy nie powinni mnie obchodzić i to bank powinien się martwic o należnym wykonaniu przelewu. A wychodzi odwrotnie. Już prawie trzy miesięcy walczę o ten przelew i nie widać końca. 

Odpowiedz
0 Lajków
stanspoling
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-05-2022
Wiadomość 1 z 6 (4 003 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Dzień dobry,
z Twojej wiadomości wynika, że przelew wysłałeś z innego banku na konto osoby w naszym banku.
Jeśli odbiorca do tej pory nie otrzymał przelewu, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem. Tam, na podstawie zgłoszenia sprawa powinna być wyjaśniona.
Nie wiem, co było powodem, że musiałeś przedstawiać dokumenty, by potwierdzić ten przelew. Być może była wymagana jakaś korekta lub uzupełnienie danych w przelewie.
O szczegóły dopytaj proszę w banku nadawcy. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 925 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

[ Edytowane ]

Wynika akurat ze wysłałem z konta ING bank do innego banku zagranicznego. ING bank słabo reaguje na moje zgłoszenia. Uważam że to nie moja sprawa wyjaśniać gdzie znajdują się pieniędzy. Za trzy miesięcy można było już to wyjaśnić. Ale to po prosty nie ich pieniędzy.

Odpowiedz
0 Lajków
stanspoling
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-05-2022
Wiadomość 3 z 6 (3 859 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

W takiej sytuacji skontaktuj się z naszą infolinią lub czatem w bankowości internetowej, aby złożyć odwołanie od reklamacji. Na społeczności nie mamy dostępu do systemu, tu nic nie możemy dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 814 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Dlaczego ja musze zgłaszać odwołanie od reklamacji jak sytuacja nie jest rozwiązana?   

Odpowiedz
0 Lajków
stanspoling
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-05-2022
Wiadomość 5 z 6 (3 734 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Przez nasze forum nie mamy wglądu do danych w systemie, ciężko nam się odnieść do Twojej sprawy i reklamacji, które złożyłeś. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez infolinię +48 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (3 691 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

U mnie po długim oczekiwaniu, 22 kwietnia otrzymaliśmy pozytywną decyzję wstępna z informacją o dosłaniu zaświadczenia o zatrudnieniu męża. 24 kwietnia pośrednik wysłał zaświadczenie do banku. 29 kwit

...

09-05-2024
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Dzień dobry,

Teraz została już podpisana i to 3 dni temu dlatego podbijam pytanie 🙂

 

Pozdrawiam,

Piotr

09-05-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Dzień dobry. Ustawa została opublikowana jest w niej zapis - wskaźnik RdD – stosunek wydatków kredytobiorcy związanych z obsługą
miesięcznej raty kapitałowej i odsetkowej kredytu mieszkaniowego do mies

...

09-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy