18-03-2020 09:33
Witam.
Od jakiegoś czasu mam regularny kłopot z dokonywaniem wpłat we wpłatomatach ING. Chodzi między innymi o 2 wpłatomaty w Lublinie (w oddziale ING na ulicy T. Zana 39) oraz o wpłatomat Planet Cash w Lublinie (Leclerc, ul. T. Zana). Problem był zgłaszany kilka razy na infolinię. Jednak przy próbie kolejnej wpłaty za każdym razem widzę jedynie komunikat, że operacja nie może być zrealizowana. Stan konta i samą wypłatę mogę zrealizować. Karta też była sprawdzana przez pracowników ING za pomocą czatu i infolinii. Inne osoby posiadające kartę ING za każdym razem mogę dokonywać wpłat i dziwią mi się, że ja mam z tym problem.
Czy możliwe jest, że chip w karcie jest częściowo uszkodzony? Działa przy sprawdzeniu salda, płatnościach zbliżeniowych i wypłatach a nie działa przy wpłatach? Zwariować można - nie wiem już jak ten temat ugryźć :/
19-03-2020 09:44 | Edytowano: 19-03-2020 09:47
Rzeczywiście- dziwna sytuacja🙁
Czy w innych wpłatomatach także masz ten komunikat?
Możesz na naszej infolinii reklamować swoją kartę- nową otrzymasz do 8 dni roboczych na adres do korespondencji.
Nasza infolinia pod numerem 32 357 00 12 czynna jest całą dobę.
Korzystasz z naszej aplikacji? Pamiętaj, że możesz za pomocą kodów BLIK między innymi wpłacać gotówkę na konto.
Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
19-03-2020 23:32
O metodzie z Blikiem jako narzędziem do wpłat nie słyszałem. Dzięki za podpowiedź W wolnej chwili zapewne zdecyduję się na wymianę karty. Mam nadzieję, że to pomoże. Odpowiadając na zadane wcześniej pytanie: tak problem występuje regularnie we wszystkich wpłatomatach (ING jak i tych Planet Cash).
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |