18-04-2018 08:22
19-04-2018 08:23 | Edytowano: 19-04-2018 08:23
Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.
26-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |