Odpowiedz

Re.: Oszustwo

 
Patsos4128
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-03-2023
Wiadomość 11 z 12 (2 239 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Jeśli nie możesz się zalogować, a wszystkie dane podajesz poprawnie, spróbuj nadać nowe hasło do logowania lub odblokować dostęp. Możesz to zrobić przez aplikację, po wybraniu opcji - "nie mogę się zalogować". Znajdziesz ją na ekranie, gdzie prosimy o wpisanie kodu PIN. Taką możliwość znajdziesz również w naszym centrum pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 12 z 12 (2 192 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Revolut

Witam!
Niedawno złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny, który został odrzucony, ponieważ moja pensja trafia do Revolut. Doradca powiedział, że to jakieś wewnętrzne regulacje. Czy to prawda? A jeśli tak, ...

02-05-2024
Re: Wakacje kredytowe

Czekamy na podpisanie ustawy o tzw. "wakacjach kredytowych" przez Prezydenta. Dopiero kiedy będzie ona zatwierdzona i dostaniemy wytyczne, będziemy mogli odpowiadać na takie pytania. 

02-05-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Jak ta decyzja ma się do wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, w której na piśmie jestem zapewniany że po dostosowaniu systemów, okres stałego oprocentowania zostanie przedłużony o czas wakacj

...

01-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy