Płatności

Odpowiedz

Błąd podczas płatności NFC

Podczas płacenia NFC występuje problem i pojawia się komunikat Błąd proszę jeszcze raz zbliżyć telefon do terminala. Pierwsze trzy razy jak płaciłem NFC było ok. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
dukexxx83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 708 wyświetleń)

Re: Błąd podczas płatności NFC

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj na początku:

1. Usunąć urządzenie z zaufanych,

2. W ustawieniach telefonu, wybierz menadżera aplikacji. Następnie wybierz aplikację Moje ING. W ustawieniach pamięci wybierz „Wyczyść dane”.  Ustawienia ->  Aplikacje -> Menedżer aplikacji -> Moje ING -> Pamięć -> Wyczyść Dane / Wyczyść Pamięć,

3. Następnie uruchomisz aplikację i na nową ją aktywujesz. Później wybierzesz przy koncie płatności Mastercard w telefonie -> Aktywuj płatności lub Visę Zbliżeniową -> Aktywuj płatności zbliżeniowe .

Jeżeli te czynności nie pomogą, proszę Cię o kontakt przez Moje ING zakładka Wiadomości lub czat (prawy dolny róg w wersji na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 654 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ja 29.03 miałam informacje o wstępnej pozytywnej opinii, też jestem klientką ING i miałam następnego dnia po złożeniu pełnej dokumentacji tą informację. Decyzja końcowa miała być 12-16.04, a dalej cze...

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, c...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy