08-10-2020 21:41
08-10-2020 21:53
@Harioli19 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. To ważne, aby przy wpłacie pieniędzy za pomocą naszego urządzenia, mieć policzone pieniądze i zastosować się do wszystkich wskazówek, które wyświetlają się na ekranie. Oczywiście przesłałem numer Twojego zgłoszenia z prośbą o przyśpieszenie jego rozpatrzenia. Sprawdzimy wpłatomat, o którym wspominasz i na tej podstawie ustalimy jaką kwotę trzeba zaksięgować na Twoim koncie. Nie do końca jednak rozumiem, w którym momencie Cię oszukaliśmy Tym bardziej, że jeszcze nie zdążyliśmy nawet rozpatrzyć Twojej reklamacji
Tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu, żeby móc to wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane. Nasi specjaliści hipoteczni są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:
... 20-05-2024Witam,
Czy bank bierze pod uwage terminy zawarte w umowie przedwstepnej kupna mieszkania z rynku wtornego?
Wniosek zostal zlozony 2.05 i trafil do analizy 10.05 po czym 13.05 okazalo sie ze brakuje jedn
... 20-05-2024Problem zgłosiłem na początku tego roku. Za chwilę mamy czerwiec, a więc można powiedzieć, że przez pół roku nie potraficie naprawić funkcjonalności zakupu biletów przez CarPlay.
Ile jeszcze będziemy c
... 19-05-2024