Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Przepraszamy, że tak długo to trwa. Zgodnie z tym co napisałem wcześniej, wysłaliśmy prośbę o szybkie rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Tutaj niestety nie możemy nic więcej zrobić. Zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING i możliwe, że specjaliści będą mieli dostęp do dodatkowych informacji w sprawie Twojego zgłoszenia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
547
120
12-04-2017
Wiadomość 51 z 68 (5 439 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie pomogła.

ING porażka, odradzam korzysdtanie z usług banku który przetrzymuje pieniądze, to jest kpina z ludzi!!!!!!!!!!

 

 

Będę o tym pisał wszędzie i odradzał korzystanie z tego.... banku!!????!!! TO jest w ogóle BANK?

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 52 z 68 (5 434 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Prosimy, napisz nam, czy coś się ruszyło w Twojej sprawie? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
547
120
12-04-2017
Wiadomość 53 z 68 (5 401 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie spodobała mi się przedmiotowa odpowiedź, Nie podoba mi się traktowaniem klientów przez ING BANK, w przypadku tego typu spraw można je rozpatrywać w ciągu 24-48h, sprawa ma okres na zrealizowanie 3 tygodnie. Ludzie Kpina!!!!!!!

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 54 z 68 (5 398 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Przykro mi, że masz takie odczucia. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Zawsze staramy się szybko zwrócić pieniądze na konto klienta, aby ten nie odczuł ich braku. Czasami weryfikacja wpłat trwa dłużej niż sami zakładamy, dlatego zawsze podajemy maksymalny czas na rozpatrzenie tego typu zgłoszeń. Czy finalnie pieniądze udostępniliśmy Ci na koncie?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
547
120
12-04-2017
Wiadomość 55 z 68 (5 395 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Zostały warunkowo przyznane tak

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 56 z 68 (5 379 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam, wczoraj spotkałam się z identyczna sytuacja w wplatomacie. Wrzuciłam 700 zł i awaria teraz całe reklamacje i czekanie a to moje jedyne pieniądze na życie a jestem samotna mama Emotikon: Smutny czas czekania 2 tygodnie. Potrzebuje je już Emotikon: Smutny nr zgłoszenia 021231/032022
Odpowiedz
0 Lajków
WIKAND6584
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-03-2022
Wiadomość 57 z 68 (4 687 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Mamy nadzieję, że otrzymasz wcześniej odpowiedź na swoje zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia dla tego zgłoszenia do zespołu, który się nią zajmuje.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 58 z 68 (4 682 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dzień dobry, dzisiaj rano wpłacałem swoje oszczędności na konto, była to dla mnie dosyć spora kwota, którą potrzebowałem aby zapłacić kolejne rachunki. Niestety spieszyłem się rano do pracy i nie zwróciłem uwagi czy wszystko przebiegło pomyślnie kiedy wpłacałem pieniądze. Przed chwilą okazało się że tych pieniedzy nie mam na koncie, złożyłem reklamacje przez aplikacje o nr. 002825/052022. Dostałem informacje zwrotną, że bedzie rozpatrzona do 26 maja jednak w mojej sytuacji nie mogę tyle czekac. Czy istnieje mozliwosc przyspieszenia tej sprawy?
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 59 z 68 (4 214 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

[ Edytowane ]

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 60 z 68 (4 210 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja ostateczna

Tak znam tę stronę, ale tam na dole jest wzmianka :*N - dzień zmiany statusu lub wpływu dokumentów.". Nigdzie nie ma napisane od kiedy ta decyzja ostateczna jest liczona (zmiana statusu czy wpływ doku

...

03-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Jeśli u was wniosek jest z 14 maja to wnioski do ostatecznej decyzji były pobierane we wtorek. A możecie wogole sprawdzić cokolwiek czy macie tak samo jak my

03-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

A sprawdzaliście na czasach ing ? Tam pisze w którym dniu który wniosek jest pobierany https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

03-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy