27-04-2022 23:43
27-04-2022 23:59
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń
13-09-2022 18:41
U mnie po długim oczekiwaniu, 22 kwietnia otrzymaliśmy pozytywną decyzję wstępna z informacją o dosłaniu zaświadczenia o zatrudnieniu męża. 24 kwietnia pośrednik wysłał zaświadczenie do banku. 29 kwit
... 09-05-2024Dzień dobry,
Teraz została już podpisana i to 3 dni temu dlatego podbijam pytanie 🙂
Pozdrawiam,
Piotr
09-05-2024Dzień dobry. Ustawa została opublikowana jest w niej zapis - wskaźnik RdD – stosunek wydatków kredytobiorcy związanych z obsługą
miesięcznej raty kapitałowej i odsetkowej kredytu mieszkaniowego do mies