11-10-2020 23:03
12-10-2020 06:04
Jeśli Twoje konto jest objęte zajęciem egzekucyjnym, to księgowanie na nim odbywa się tylko od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00 - 20:00. W przypadku gdy wpłaciłeś pieniądze wczoraj (niedziela), zaksięgujemy wpłatę dzisiaj, po godzinie 8:00.
Jeśli nie masz zajęcia egzekucyjnego, proszę zadzwoń do nas +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa), postaramy się sprawdzić co jest przyczyną i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie.
Witam,
Czy bank bierze pod uwage terminy zawarte w umowie przedwstepnej kupna mieszkania z rynku wtornego?
Wniosek zostal zlozony 2.05 i trafil do analizy 10.05 po czym 13.05 okazalo sie ze brakuje jedn
... 20-05-2024Problem zgłosiłem na początku tego roku. Za chwilę mamy czerwiec, a więc można powiedzieć, że przez pół roku nie potraficie naprawić funkcjonalności zakupu biletów przez CarPlay.
Ile jeszcze będziemy c
... 19-05-2024