06-05-2020 16:21
06-05-2020 16:27
Przykro mi , że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę tak szybko, jak będziemy mogli 💪
06-05-2020 16:28
06-05-2020 16:32
Rozumiem to, przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę, sprawdzaj wiadomości w Moim ING 💪
07-05-2020 09:08
08-05-2020 09:08
Nie jestem w stanie przez Społeczność sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Postaramy się sprawdzić szczegóły
12-05-2020 22:56
Sabkon Czy otrzymałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie?
Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.
16-05-2024Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche
... 16-05-2024