Odpowiedz

Wadliwy wplatomat

W dniu wczorajszym wpłacałam kwotę 9000 zł we wplatomacie w Otmuchowie, Rynek 33. Pieniądze zostały wciągnięte, wplatomat się zawiesił i koniec... Pieniędzy ani w portfelu, ani na koncie. Po reklamacji otrzymałam informację że zostanie ona rozpaczona, do... 24.05.2020!! Czy to żart?? Jestem Waszą wieloletnią klientką, która obecnie pozostała dosłownie bez środków do życia. W portfelu mam 1,50 zł. Dzwoniłam już do działu reklamacji, czekają na odpowiedź od właściciela urządzenia ale ile to potrwa? Tego nie wie nikt... Chyba czas na zmianę banku. A szkoda bo zawsze Was polecałam innym...
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 1 z 7 (3 489 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Przykro mi , że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę tak szybko, jak będziemy mogli 💪

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (3 486 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

001789/052020
Sprawa jest dosłownie podbramkowa....
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 3 z 7 (3 483 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Rozumiem to, przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę, sprawdzaj wiadomości w Moim ING 💪

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (3 481 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

I nadal czekam na rozwiązanie mojego problemu... Już 3 dzień bez mojej własnej gotówki, bez środków do życia. Słabo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 5 z 7 (3 425 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Nie jestem w stanie przez Społeczność sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Postaramy się sprawdzić szczegóły 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
325
63
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (3 375 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Sabkon Czy otrzymałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (3 244 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

A czy aplikacja może być zainstalowana na dwóch telefonach jednoczesnie

17-05-2024
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

16-05-2024
Mój asystent wysyła zbyt dużo reklam

Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche

...

16-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy