Odpowiedz

WPŁATOMAT MNIE OKRADŁ

Dziś w Brzegu przy ul. Chrobrego wplatomat UKRADŁ moje pieniądze na dużą kwotę. Kartę oddał po czym na ekranie pojawiła się informacja awaria modułu wpłat. Urządzenie nie wydało żadnego pokwitowania. Pieniądze oczywiście niezaksiegowane. Udało mi się dodzwonić na infolinię i złożyć reklamację. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozpatrzona do 30 dni Jestem zażenowana takim podejściem do klienta banku ING .Nieważy jest klient w tym momencie. Bo jeżeli dostaje informacje, że widnieje w systemie taka wpłata po przez wpłate itp. to nikt nie powinien jej wstrzymywać . Kto pokryje w takim przypadku straty materialne , nieopłacone rachunki na czas , wykarmi moje dzieci . Jeżeli jest urządzenie uszkodzone nie powinno być w użytku, więc pytam jakim cudem było ? .
Odpowiedz
0 Lajków
magsto8313
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 096 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT MNIE OKRADŁ

Przykro mi, że wpłatomat nie zadziałał poprawnie. Podaj, proszę, numer Twojej reklamacji - przekażemy go do specjalistów z prośbą o pilne rozpatrzenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
94
15
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (1 078 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Przelew w aplikacji ing business

Witam.

U mnie podobnie nazwa kontrahenta, nr rachunku podświetlony na szaro bez możliwości wpisania, tylko wybór z listy kontrahentów, która jest jeszcze pusta. I tutaj pojawia się kolejny problem, pon

...

21-05-2024
Re: Odbiorcy przelewów

Witam.

Mam problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i up

...

21-05-2024
Re.: Decyzja a umowa przedwstepna

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z doradcą u którego składałaś wniosek. Przez forum nie możemy zweryfikować szczegółów dotyczących Twojego wniosku

21-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy