Odpowiedz

Reklamacja

Witam Emotikon: Szczęśliwy

Dzisiaj wpłacałam pieniądze (dokładnie 1070 zł) w wpłatomacie. Niestety maszyna pokazała na ekranie komunikat, że bankomat nie rozpoznał banknotów. Pieniądze utknęły w połowie… Nie chciałam ich szarpać żeby przypadkiem ich nie zniszczyć. Kartę odzyskałam, a pieniądze zostały wciągnięte i nie pojawiły się na koncie. Reklamacja została złożona natychmiast (numer zgłoszenia- 001798/062022). I teraz moje pytanie- czy ktoś orientuje się ile mniej więcej czasu będzie trzeba oczekiwać na odpowiedź banku? Oficjalny termin rozwiązania sprawy mnie przeraża. Pieniądze są przeznaczone na konkretny cel, który niezbyt może czekać. Chciałabym dowiedzieć się ile średnio trwa taka procedura i przygotować się na każdą ewentualność. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Zuzanna__
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-06-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 065 wyświetleń)

Re: Reklamacja

Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Termin podany w zgłoszeniu jest terminem maksymalnym odpowiedzi z naszej strony. Mamy informacje w sprawie Twojego zgorzenia. Sprawdź, proszę szczegóły w zakładce wiadomości w bankowości internetowej. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 012 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Przejecie konta POMOCY!!!

Witam pilnie potrzebuje pomocy poniedziałek ktoś włamał się na moje konto zmienił nr.tel i hasło do logowania proszę pilnie o pomoc!!

29-04-2024
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy