Odpowiedz

Reklamacja wplatomat PROSZE O POMOC

002074/112020 to numer reklamacji błagam państwa o pomoc. Powiedziano mi że tu mogę uzyskać pomoc. Jestem samotna matka przeniosłam konto i przy wpłacie wplatomat zabrał mi 5600 złotych. Nie mamy na jedzenie nie mam nic.. Błagam państwa o przyspieszenie procedury zostałam bez grosza. Proszę o pomoc.
Monikw
Odpowiedz
0 Lajków
monluka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 649 wyświetleń)

Re.: Reklamacja wplatomat PROSZE O POMOC

Powiedzieli mi że mogę prosić o jakieś uznanie warunkowe w placówce, błagam państwa o to
Odpowiedz
0 Lajków
monluka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 646 wyświetleń)

Re: Reklamacja wplatomat PROSZE O POMOC

@monluka Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyśpieszenie Twojej sprawy.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (1 608 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja

ING jest chyba jedynym bankiem który nie daje żadnej możliwości zmiany loginu do bankowości www. Tak samo jak nie dają możliwości wyłączyć hasła maskowanego czy wymusić autoryzację przez aplikacje mob

...

31-05-2024
Re.: Aplikacja

Brak możliwości zmiany nadanego Loginu do banku na własny

31-05-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.

 

Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z

...

30-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy