Odpowiedz

Oddział ul. Sokolska w Katowicach

Miałem wątpliwą przyjemność spędzenia 40 minut w oddziale ING Banku Śląskiego przy ul. Sokolskiej, przeniesionym z ul. Mickiewicza. W odróznieniu od poprzedniej lokalizacji nie istnieje numerkowy system kolejkowy - został zastąpiony przez "ręczne sterowanie" i trzeba zwracać uwagę na losy osoby poprzedzającej w kolejce. Zdecydowanie gorzej działa też klimatyzacja. Dowiedziałem się, że jest 5 osób przede mną. Oczekiwanie przez 35 minut przy 4 czynnych stanowiskach kasowych nie świadczy dobrze o wydajności.  Jeśli to wina działającego ospale w tym dniu (poniedziałek) systemu komputerowego, czego nie wykluczam, to powinienem być poinformowany przez "sterującą kolejką" o długim czasie oczekiwania, spowodowanym ww. przyczyną. Musiałem odstać swoje, bo wbrew marketingowi, wskazującemu na nowoczesność banku, prosta wpłata w EUR nie może być zrealizowana we wpłatomacie. Pamiętam także mail z banku anonsujący "karne" opłaty za wpłaty i wypłaty okienkowe w liczbie ponad jednej w miesiącu - ciekaw jestem, czy wprowadzenie tej opłaty zostało zsynchronizowane z nabyciem nowej funkcjonalnosci przez wpłatomaty? Dlaczego miałbym płacić za dostępną usługę, której nie zautomatyzowano? 

W okresie ponad dwudziestu lat kontaktów z bankiem dostrzegam dominujący - niestety - trend zmian na gorsze. Mniej oddziałów, mniej ludzi, agresywny marketing (w tym spam mailowy), setki "ułomnych" punktów doradztwa, gdzie de facto niczego nie można załatwić. Utrzymanie klienta też jest sztuką, a decyduje o tym m.in. wygoda obsługi. Dopóki w obiegu jest gotówka, nie należy liczyć na przeniesienie całości operacji do systemów online.

Oddział na Sokolskiej w Katowicach, podobnie zresztą jak w pewnych lokalizacjach w Warszawie, powinien być wizytówką z racji położenia. Jak to opisałem wyżej, wizytówka jest poplamiona i nie zachęca do ponownego kontaktu.

Z poważaniem

Bogdan 

Odpowiedz
0 Lajków
BogdanD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
06-03-2017
Wiadomość 1 z 8 (19 422 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

[ Edytowane ]

Zależy nam na wysokim standardzie obsługi i zadowoleniu klientów. Przekażemy informację do odpowiedniego zespołu. 
Mamy nadzieję, że nie wpłynie to na naszą współpracę

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 8 (19 385 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

@BogdanD wsiadaj w pociąg od Mikołowa. Dwie minuty od dworca Oddział ING

Szybko, miło, sprawnie i przytulnie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 8 (19 365 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

Szanowni Państwo,

odpowiedź mi się nie spodobała na tyle, aby zastosować jedną z sugerowanych opcji: "Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.". Na razie traktuję ją jako odroczenie rozwiązania problemu. Przypomnę, że poruszyłem dwie kwestie, do jakich się mozna ustosunkować:

1.  ślamazarność obsługi i pogorszenie jej standardu w oddziale na Sokolskiej w porównaniu z poprzednią lokalizacją na Mickiewicza

2. awizowane karne opłaty za operacje gotówkowe, jakich dotąd nie zautomatyzowano (np. wpłata EUR), jeśli ich liczba przekroczy 1 w miesiącu

Z poważaniem

Bogdan

Odpowiedz
0 Lajków
BogdanD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
06-03-2017
Wiadomość 4 z 8 (19 311 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

Faktycznie, w tym dniu występowały problemy z systemem bankowym stąd obsługa klientów w oddziale nie była płynna i trwała dłużej niż zwykle. Przepraszamy za to.

 

Utrzymaliśmy możliwość bezpłatnego prowadzenia rachunków w EUR. Rozpoczęliśmy pilotaż bankomatów EUR. Pana sugestię automatyzacji wpłat w EUR przekazałem do odpowiedzialnych za temat osób. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (19 282 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

@MarcinBczy ruszyło się coś w temacie wpłatomatów Euro?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 8 (17 783 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

Nie możemy przekazać jeszcze informacji  w tym temacie. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (17 692 wyświetleń)

Re.: Oddział ul. Sokolska w Katowicach

OK, dzięki, czekam zatem na informacje.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 8 (17 689 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy