Odpowiedz

Brak reakcji

Dniu wczorajszym wpłatomat uległ zepsuciu w trakcie realizowaniu transakcji. Od rana walczę z infolinią aby ktoś zareagował ponieważ była to dość znaczna kwota. Jest prawie 15 i nic. W placówce w banku w Gdańsku na Rajskiej jestem mało znaczącym klientem i od godziny czekam aby ktoś mnie obsłużył. W dobie pamdemii jestem klientem narażanym przez bardzo profesjonalny bank. Szkoda że tak obsługa upadła.
Odpowiedz
0 Lajków
Palina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 218 wyświetleń)

Re: Brak reakcji

Przykro mi, że takie zdarzenie miało miejsce Emotikon: Smutny Niestety, ale urządzenia czasami ulegają awariom.
Jeśli złożyłaś już reklamację, wyślij nam jej numer. Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat

...

10-05-2024
Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Podbijam swoje pytanie. To dość istotna kwestia - wiele banków już się określiło, że wnioski będą od 15 maja, natomiast ze strony ING nie ma informacji.

10-05-2024
Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Ponad 2 tygodnie temu bankomat sie zawiesił i wydał mi tylko część pieniędzy. W ogóle zawiesił sie i kilkukrotnie otwierał i zamykał szufladkę z pieniędzmi i dawał mi po pare stówek. Wydał 1400 a chci...

09-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy