16-01-2020 12:48
Witam, przy wypłacie środków BLIK bankomat konkurencyjnej firmy zawieisł się, pokazując mi, iż transakcja została dokonana, pomimo iż jest to nieprawda. W tej sprawie została zarejestrowana moja reklamacja, której numer podaję. 010972/012020
Bardzo proszę moderatorów o przekazanie sprawy do pilnego rozpatrzenia, a także o zbadanie możliwości uznania na czas reklamacji, gdyż pieniądze te miały służyć mi normalnie "na życie"
16-01-2020 12:52
@libuszek Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu. Kolejne wiadomości z informacją w sprawie swojej reklamacji znajdziesz w Moim ING.
U mnie po długim oczekiwaniu, 22 kwietnia otrzymaliśmy pozytywną decyzję wstępna z informacją o dosłaniu zaświadczenia o zatrudnieniu męża. 24 kwietnia pośrednik wysłał zaświadczenie do banku. 29 kwit
... 09-05-2024Dzień dobry,
Teraz została już podpisana i to 3 dni temu dlatego podbijam pytanie 🙂
Pozdrawiam,
Piotr
09-05-2024