02-09-2020 16:25
02-09-2020 16:27
Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić.
02-09-2020 16:29
02-09-2020 19:18
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji.
05-09-2020 14:37
05-09-2020 14:45
@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.
ING jest chyba jedynym bankiem który nie daje żadnej możliwości zmiany loginu do bankowości www. Tak samo jak nie dają możliwości wyłączyć hasła maskowanego czy wymusić autoryzację przez aplikacje mob
... 31-05-2024W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.
Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z
... 30-05-2024