Odpowiedz

Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Dzisiaj w bankomacie w Częstochowie na ulicy 11 listopada wpłacałam w bankmacie dużą kwotę i po włożeniu pieniędzy bankomat się zablokował, karta się wysunęła i nie dało się nic więcej zrobić, pieniądze zostały w bankomacie... Sprawa została zgłoszona na infolinię ale dowiedziałam się że na rozpatrzenie reklamacji mogę czekać nawet do 21 września... Przecież w tym czasie bankomat może zostać już opróżniony. Czy można to jakoś przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 1 z 6 (3 114 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (3 111 wyświetleń)

Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

002015/092020
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 3 z 6 (3 109 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (3 079 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Witam. Czy wiadomo coś w sprawie mojej reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 5 z 6 (2 973 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (2 972 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja

ING jest chyba jedynym bankiem który nie daje żadnej możliwości zmiany loginu do bankowości www. Tak samo jak nie dają możliwości wyłączyć hasła maskowanego czy wymusić autoryzację przez aplikacje mob

...

31-05-2024
Re.: Aplikacja

Brak możliwości zmiany nadanego Loginu do banku na własny

31-05-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.

 

Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z

...

30-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy