28-12-2023 12:37
22 grudnia 2023 r. bankomat euronetu mieszczący się w Krakowie na ul. Romanowicza nie wypłacił mi 750 zł. środki zostały najpierw zablokowane, a następnie pobrane z konta (na ekranie pojawił się komunikat odbierz gotówkę ale kasetka się nie otworzyła). Informację o tym w formie reklamacji złożyłam 22 grudnia. Dzisiaj tj. 28 grudnia dostałam informację, że przyjęli Państwo moje zgłoszenie nr 118838/122023 a odpowiedź wyślą do 2024-01-18. Mam ogromną prośbę o przyspieszenie sprawdzenia nadwyżki środków w bankomacie ponieważ pieniądze są mi bardzo potrzebne, a zostały pobrane z mojego konta bez mojej winy.
28-12-2023 12:45
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024