Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Próbowałem zrobić symulacje kredytu i po ustaleniu kwoty, załączeniu zgody na BIK wywala komunikat "nie udało się pobrać danych". Nie ma znaczenia czy w aplikacji czy w przeglądarce. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Marszy4283
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
12-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 006 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych


Mamy zgłoszenie, że występują problemy ze złożeniem wniosku kredytowego. Proszę, spróbuj później złożyć taki wniosek. Jeśli błąd będzie nadal występował, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Wniosek możemy przyjąć telefonicznie lub w oddziale banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 947 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Decyzja ostateczna - dokumenty - umowa

Marząc o pozytywnej decyzji ostatecznej, oby po wielu tygodniach (wniosek z lutego) się pojawiła, proszę o informacje, jakie dokumenty są potrzebne przy podpisaniu umowy?

 

Czy oprócz zaświadczenia o ni

...

06-05-2024
Re: Revolut

Czy mogę prosić o wyjaśnienie, czy wasze wewnętrzne regulacje dotyczące kredytów hipotecznych mają jakiekolwiek ograniczenia lub specyficzne warunki związane z Revolutem. Doradca z którym rozmawiałem,

...

06-05-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

nawet jeżeli się przepisy zmieniły ale klient ma ostateczną pozytywnie rozpatrzoną reklamację to musicie klientowi przedłużyć okres. Koniec kropka tu nie ma nad czym debatować.

06-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy