16-04-2023 19:57
Zdecydowałem się na zamknięcie limitu na koncie , spłacając całość zadłużenia. Gdy ponownie chciałem złożyć wniosek online (w tym samym miesiącu co zamknięcie limitu) o otwarcie limitu na koncie został on odrzucony. Moja sytuacja finansowa nie zmieniła się czyli - ta sama praca , te same zobowiązania , te same dochody itd. Sprawdziłem BIK - bardzo dobry. Teraz się zastanawiam czy popełniłem błąd zamykając limit a nie podwyższając kwotę zadłużenia , bo trochę nie rozumiem polityki banku.
17-04-2023 20:03
Aby sprawdzić Twój wniosek to prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING
18-04-2023 11:35
Skontaktowałem się na Moim ING ale w żaden sposób wirtualny asystent mi nie pomógł oprócz przekazania informacji które są dostępne na stronie banku. Dalej nie wiem dlaczego mój wniosek złożony online został odrzucony.. itd.
19-04-2023 11:55
Po uruchomieniu czatu, wybierz opcje rozmowy ze specjalistą. Jesteśmy dostępni w dni robocze do północy. W soboty do 22:00.
21-04-2023 08:14
Niestety potrzebna była wizyta w oddziale banku i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Zerknijcie na maila jakiego od was dostałem...
Nawet gmail uważa go za maila wyłudzającego informację ( nie dziwie się) gdyż jest napisany w takim języku
15-05-2024
Witajcie.
Po co są przy stałych przelewach opcje do daty oraz liczba sztuk jak ograniczają się do tego samego.
Wybierając opcję ilość sztuk np 100 przelewów po 50zł to uważam że bank powinien tak długo
... 15-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
2 |