04-03-2020 21:46
05-03-2020 15:05
@mathek4381 Bardzo chciałbym Ci pomóc, lecz każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Co za tym idzie, ciężko mi się odnieść do Twojej sprawy przez forum Społeczność Jeśli jesteś naszym klientem, proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Postaramy się ustalić, co stało się w Twoim przypadku. Zapraszam Cię również do naszego oddziału. Tam również udzielimy Ci takiej informacji.
15-04-2020 20:53
16-04-2020 21:07
@Konto usunięte zanim bank wypowie Ci umowę, to najpierw sprawdzimy BIK. Jeśli będziemy mieli wątpliwości poprosimy Ciebie o wyjaśnienia w celu przedłożenia zaświadczenia z banku w którym spłaciłaś kredyt. Oni potwierdzą jakie to było zobowiązanie, z jakiego banku i jakim terminem.
16-04-2020 21:30 | Edytowano: 16-04-2020 21:33
16-04-2020 21:37
17-04-2020 11:21
17-04-2020 20:31
@justi67 Jeśli zadeklarowaliście we wniosku kredytowym stan faktyczny, a zaświadczenia potwierdzą to, to nie powinno być przeciwwskazań. Zaświadczenie będzie podlegać weryfikacji, po czym podejmiemy decyzję kredytową.
Ja zlozylem wniosek 15marca. No i tez cisza. Platforma zakorkowana - taka odpowiedz banku. Tez caly czas na etapie 2/6. A od pare dni w ogole nie moge sprawdzic wniosek w Moim ING. Pisze ze nie pobran
... 07-05-2024Zgodnie z informacją decyzja powinna zostać podjęta dzisiaj. Tutaj nie jestem w stanie sprawdzić Twojego wniosku. W razie potrzeby napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
07-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
2 | |
2 | |
2 |