Odpowiedz

Re.: brak decyzji ostatecznej

Witam, gdzie znajdę taką rubrykę? --> "analiza ostateczna"

Odpowiedz
0 Lajków
ciekawastotys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-11-2020
Wiadomość 11 z 15 (2 723 wyświetleń)

Re.: brak decyzji ostatecznej

[ Edytowane ]

@ciekawastotys, analiza ostateczna to etap wniosku kredytowego, o którym poczytasz klikając link poniżej (rozklikaj sobie szczegóły dla każdego etapu, żeby zobaczyć więcej informacji):

https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy 

 

albo znajdziesz ten etap sprawdzając status swojego wniosku kredytowego (numer wniosku uzyskasz u osoby u której składałeś wniosek lub na infolini

https://forms.ingbank.pl/statuswniosku 

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 12 z 15 (2 640 wyświetleń)

Re.: brak decyzji ostatecznej

Dziękuję za odpowiedź. Przyznam jednak, że nie do końca jasne są procedury banku. A na informacje czeka się bardzo długo - mam porównanie. 

 

Mam z kolei jeszcze jedno pytanie.
Dlaczego bank nie informuje klienta o tym, że operat został odrzucony? Według statusu naszego wniosku, na dzień dzisiejszy tj 18.11., jesteśmy wciąż na etapie "5. Podejmujemy decyzje". Skotaktowaliśmy się jednak z Doradcą Kredytowym, ponieważ niepokoił nas fakt, że obecnie według informacji dotyczących procesu kredytowego, ostateczne decyzje podejmowane są dla wniosków 12/13.
Dopiero po zainteresowaniu się doradcy bank udzielił łaskawie takiej informacji.

 
Odpowiedz
0 Lajków
ciekawastotys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-11-2020
Wiadomość 13 z 15 (2 563 wyświetleń)

Re.: brak decyzji ostatecznej

Dodam tylko, że nasz wniosek zmienił status na pkt 5 "podejmowanie decyzji" dn. 09.11.2020.

Odpowiedz
0 Lajków
ciekawastotys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-11-2020
Wiadomość 14 z 15 (2 476 wyświetleń)

Re: Re.: brak decyzji ostatecznej

ciekawastotys Przykro mi, że nie otrzymałeś na czas informacji Emotikon: Smutny Na każdym etapie wniosku o jego szczegółach powinien poinformować Cię specjalista, u którego kompletowałeś dokumenty. On otrzymuje szczegóły od analityka kredytowego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 15 z 15 (2 385 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Widzę że są takie karty dla użytkownika indywidualnego.
Czy jest również dla klientów biznesowych?

29-04-2024
Re: Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Przykro nam, że Cię to spotkało. W tej sprawie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 00 69. Specjaliści w sprawach związanych z bezpieczeństwem dostępni są przez cały czas. 

29-04-2024
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy