09-12-2022 08:50
Dzień dobry,
W moim kredycie w ostatnim miesiącu wzrosła o ok 600zl kwota pozostała do spłaty. Nie dostałam od ING powiadomienia o nowym harmonogramie, nie ma uzasadnienia dla tej kwoty.
Złożyłam reklamację ale na razie bez odpowiedzi. Czy ktoś miał podobnie?
10-12-2022 09:30
Przez forum trudno jest nam się odnieść do tej sytuacji. Dobrze, że złożyłaś reklamację, na jej podstawie postaramy się wszystko wyjaśnić.
> To Ty nie rozumiesz, każdy bank wymaga potwierdzenia przelewu
I co z tego? A jeśli każdy bank będzie wysyłać do ciebie kuriera z chorągiewką na której jest logo banku i on od ciebie będzie brał pise
... 25-05-2024Znajoma osoba najwyraźniej dała się nabrać na jakąś fałszywkę. Wyświetliła jej się oferta Zalando, jakaś okazja, przeniesienie do płatności gdzie wpisała dane karty (wirtualnej). Pierwsza płatność zak
... 25-05-2024