06-08-2022 08:17
06-08-2022 11:01
06-08-2022 21:18
07-08-2022 07:47
08-08-2022 07:55
08-08-2022 10:18
08-08-2022 13:23
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnego wniosku. Zapraszamy jutro do Mojego ING.
09-08-2022 08:06
09-08-2022 16:54 | Edytowano: 09-08-2022 16:54
Opcja już działa. Niemniej, zadbajcie proszę o to żeby w następnych miesiącach można było składać wnioski na następny miesiąc następnego dnia po terminie płatności raty za miesiąc poprzedni.
16-08-2022 09:50
Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.
16-05-2024Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche
... 16-05-2024