04-08-2022 16:12
05-08-2022 17:18
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie.
Może to również wynikać z podwyższonych odsetek, które będą korygowane w dniu płatności raty. Dla pewności zachęcam do kontaktu z czatem w Moim ING. Sprawdzimy to.
W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.
Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z
... 30-05-2024Witam,
Od 1 czerwca b.r. wchodzi prawo weryfikacji zastrzeżenia pesel w kilku przypadkach.
Jeżeli mam zastrzeżony pesel, będę mógł w swoim koncie ING otworzyć sobie w aplikacji mobilnej konto OKO Bonus,