11-02-2021 10:12
11-02-2021 10:40
Miło nam, że otworzyłeś konto walutowe Możesz korzystać zarówno z opcji przelewu własnego z przewalutowaniem jak i Kantoru. Zachęcamy do użycia Kantoru, Kurs zmienia się tam co 5 sekund i co ważne jest on dostępny całą dobę, każdego dnia. Nie możemy wycofać już wykonanej transakcji. Możesz złożyć reklamację w tej sprawie. Zrobisz to na czacie po zalogowaniu do Moje ING, na infolinii reklamacyjnej 32 357 00 62 lub w oddziale.
Proszę mi powiedzieć, czy można łączyć wakacje kredytowe z Funduszem Wsparcia Kredytobiorców? Co się dzieje jeżeli jestem zwolniony z raty ze względu na wakacje kredytowe (na przykład za czerwiec) a m
... 29-05-2024Drogie ING,
Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.
W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? N
... 29-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |