13-03-2019 19:24
Witam,
Miałbym parę pytań odnośnie OKO Bonus.
Posiadam konto Direct w ING. Na Otwartym koncie oszczędnościowym mam 0,00 zł na chwilę obecną.
1. Zakładając OKO Bonus na chwilę obecną wyświetla mi się, że mam 0,00 zł na koncie oszczędnościowym, czyli rozumiem, że jest to saldo początkowe i reszta środków które wpłacę od tego momentu będzie już liczona 2,5% przez 4 miesiące, a później 0,7% w skali roku? Do salda początkowego brane jest tylko pod uwagę saldo konta oszczędnościowego czy także inne konta na danym rachunku? Bo na koncie Direct posiadam środki ale przy zakładaniu OKO bonus było napisane, że saldo początkowe wynosi 0,00 zł.
2. Czy mogę założyć OKO Bonus już dzisiaj a wpłaty środków dokonać w późniejszym terminie np. za tydzień?
3. Czy mogę dokonać wpłaty na OKO Bonus bezpośrednio ze środków z konta Direct? Czy jest to darmowe?
4. Przy zakładaniu konta pojawia się informacja, że należy wskazać konto na które przelane zostaną środki po upłynięciu okresu lokaty. Mogę wskazać jedynie Otwarte konto oszczędnościowe. Czy nie moge wskazać swojego rachunku w koncie Direct? Jak wygląda późniejsza procedura? Czy mogę bez problemu wypłacić środki z Otwartego konta oszczędnościowego na zwykłe ING Direct?
14-03-2019 18:54 | Edytowano: 14-03-2019 18:59
Witaj
Cieszę się, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Przesyłam odpowiedzi na Twoje pytania - mam nadzieję, że będą pomocne
Zachęcam Cię serdecznie do skorzystania z naszej promocji
14-03-2019 21:28
Ślicznie dziękuję za odpowiedzi. Wszelkie wątpliwości zostały rozwiane Chyba skorzystam z tej promocji. Pozdrawiam
14-03-2019 21:57 | Edytowano: 14-03-2019 21:58
Tak, jak wspomniałam - zachęcam!
Na pewno przyniesie Ci wiele korzyści
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |