Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Spłata egzekucji, urzędy nie dostały pieniędzy

Witam, na moim koncie doszło do zbiegu egzekucji od US i ZUS, na początku stycznia wpłaciłem pieniądze na konto i spłaciłem całość odrazu przez aplikację bankową poprzez przycisk "spłać" na blokadzie egzekucyjnej. Kilka dni temu dowiedziałem się, że US nie dostał pieniędzy z tego zajęcia i teraz chce to ściągnąć z mojej wypłaty. W placówce banku dowiedziałem się że pieniądze poszły na konto ZUS a oni się powinni rozliczyć z US, więc wybrałem się do ZUSu żeby się dowiedzieć co i jak, okazało się że oni również żadnej wpłaty nie otrzymali. Pieniądze z konta zniknęły, odsetki rosną, wypłatę chcą mi zabrać. W urzędach odsyłają mnie do banku, a w banku do urzędu. Ktoś miał taką sytuację? Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Adam4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 370 wyświetleń)

Re: Spłata egzekucji, urzędy nie dostały pieniędzy

Abyśmy mogli to sprawdzić, to proszę, skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych  na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 303 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jeśli zgłosiłeś reklamację, przekaż tutaj jej numer. Prześlę go do działu reklamacyjnego, prosząc o szybkie wyjaśnienie.

17-05-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Już się kontaktowałem - dwukrotnie z czatem i dwukrotnie na infolinii. 4 pracowników Waszego banku nie wie dlaczego została nałożone blokada i każą czekać do 30 dni na Jaśnie Państwa odpowiedź w tej s

...

17-05-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.

17-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy