Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

Dlaczego wisi ten komunikat?

Wszytskie dane są uzupełnione, byłem w banku więc dostałem odpowiedź, że wszystko z danymi jest okay.

Minęły już 3 tygodnie od daty zgłoszenia i nadal to jest.

Odpowiedz
0 Lajków
Garadzienski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 722 wyświetleń)

Re: Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

Abyśmy mogli to sprawdzić, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69.
Sprawdzimy to i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 669 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Analiza wniosku

Hej,

Czy wizyta w banku cokolwiek dała?

29-04-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr

...

29-04-2024
Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy