Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Konto direct - pełnomocnicy i karty

Dzień dobry,

1. czy do konta Direct mogę dodać dwóch pełnomocników?

2. jeśli tak, to czy każdy może mieć do niego własną kartę debetową?

Obie osoby są klientami ING i używają bankowości online

 

Odpowiedz
0 Lajków
ryszyn
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-05-2023
Wiadomość 1 z 4 (5 184 wyświetleń)

Re: Konto direct - pełnomocnicy i karty

1. Tak, do konta Direct możesz mieć 2 pełnomocników.
2. Tak, pełnomocnicy mogą mieć własne karty.  Aby uniknąć opłaty miesięcznej 7 zł, to każdą z kart należy wykonać w poprzednim okresie rozliczeniowym płatności bezgotówkowe na min. 300 zł. Cykl ten trwa od 29 dnia jednego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (5 135 wyświetleń)

Re: Konto direct - pełnomocnicy i karty

Ostatnie pytanie - czy drugi pełnomocnik może być dodany przez ing online?

Odpowiedz
0 Lajków
ryszyn
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-05-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 476 wyświetleń)

Re: Konto direct - pełnomocnicy i karty

Jeśli jest on naszym klientem i ma u nas aktualne dane, to dodasz go online. Aby to zrobić, zaloguj się do Mojego ING i wybierz zakładkę Konta - Konto Direct - Pełnomocnicy. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 415 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat

...

10-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy