Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta klienta?

Jakie dane musi posiadać pracownik, aby mógł sprawdzić mnie w systemie? Czy wystarczy tylko imię i nazwisko oraz data urodzenia?

 

Podejrzewam, że jeden z pracowników banku, sprawdził moje konta bez mojej wiedzy.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
aneta2828
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-02-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 693 wyświetleń)

Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Pracownik banku może sprawdzić konto tylko podczas kontaktu z klientem, a każde takie wejście jest rejestrowane. Bezpieczeństwo i ochrona danych naszych klientów są dla naszych pracowników kwestią priorytetową.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 681 wyświetleń)

Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Teoretycznie, a w praktyce jak to wygląda? Imię i nazwisko oraz data urodzenia wystarczą? Czy potrzebne są inne dane, np. numer dowodu.

 

Chciałabym sprawdzić kto wszedł na moje konto. Czy na infolinii uzyskam taką informację?

Odpowiedz
0 Lajków
aneta2828
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-02-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 675 wyświetleń)

Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Jeśli chcesz potwierdzić, że nikt nie miał dostępu do Twoich danych, możemy to sprawdzić na podstawie złożonej reklamacji. 

Taką możesz złożyć:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69,
  • na czacie w Moje ING,
  • osobiście w naszej placówce bankowej.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
419
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 667 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja ostateczna

Informacje są takie że w piątek był pobierany nasz wniosek na decyzję ostateczna . I nawet nie można sprawdzić po numerze wniosku nic

02-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Niestety specjalista nic nie potrafi odpowiedzieć. Właściciele domu czekają do poniedziałku do południa a niestety bank milczy i znikąd nic się dowiedzieć nie można. Czy może jest inna droga żeby od t...

02-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek

 

02-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy