Odpowiedz

BLOKADA NA RACHUNKU

Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.

Odpowiedz
0 Lajków
jozkar5103
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
17-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 757 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Na Twojego posta w tej sprawie odpowiedzieliśmy tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/blokuj%C4%85-k%C4%85ta-baz-powodu/m-p/40829#M3...





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 726 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat

...

10-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy