07-12-2019 23:17
Płaciłem za lot Ryanair kartą jakiś tydzień temu. Transakcja się udała.
Wczoraj moja karta utraciła ważność. Zamówiłem nową kartę.
Dzisiaj patrzę a pieniądze - opłata za lot wróciły chyba na moje konto. Pojawiło się: "zwolnienie blokady". Więc teraz jakby nie zapłaciłem za mój lot.
To normalne?
09-12-2019 06:33
Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić jaką kartą zapłaciłeś. Jeżeli była to karta płatnicza np. Visa Zbliżeniowa lub kredytowa, to nową kartę z nową datą ważności wysyłamy automatycznie jako odnowioną kartę. Wtedy nie powinieneś zamawiać nowej karty. Jeżeli zapłaciłeś kartą, która w danym momencie była ważna, to transakcja powinna dojść do skutku. Być może był błąd płatności lub nie otrzymaliśmy od Rayanair potwierdzenia o udanej transakcji, dlatego masz zwolnienie blokady (wtedy zwiększa się Twoje saldo na koncie). Proszę spróbuj na początku skontaktować się z Rayanair. Jeżeli potwierdzą, że po ich stronie nie było problemu, to zgłoś u nas reklamację w Moim ING przez czat (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), przez wiadomość w bankowości, telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.Wtedy sprawdzimy Twoją płatność.
10-12-2019 08:41 | Edytowano: 10-12-2019 08:47
Ja zlozylem wniosek 15marca. No i tez cisza. Platforma zakorkowana - taka odpowiedz banku. Tez caly czas na etapie 2/6. A od pare dni w ogole nie moge sprawdzic wniosek w Moim ING. Pisze ze nie pobran
... 07-05-2024Zgodnie z informacją decyzja powinna zostać podjęta dzisiaj. Tutaj nie jestem w stanie sprawdzić Twojego wniosku. W razie potrzeby napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
07-05-2024