18-09-2016 21:08
(1) Czy po zmianie wizerunku karty ulegenie zmianie jej numer?
(2) Czy w czasie przechodzenia na nową kartę (z nowym wizerunkiem) może dość do problemów z pobieraniem należności przez usługodawców za usługi przez mnie opłacane za pomocą płatności cyklicznych (płacę kartą)?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
18-09-2016 21:29
@dzarzeczny Zmiana wizerunku karty nie powoduje zmiany jej numeru. Oczekując na kartę z ustalonym przez siebie wizerunkiem Twoja obecna karta działa tak jak dotychczas. Po otrzymaniu nowej karty aktywujesz ją używając jej w dowolnym bankomacie lub punkcie handlowo-usługowym za pomocą obecnego kodu PIN. Zalecamy, aby pierwsze użycie nowej karty płatniczej nastapiło na terenie Polski. Poprzednia karta tym samym przestaje działać.
20-09-2016 11:14
Wit@m
Jeśli zamówiłem kartę, aktywowałem ją, po tygodniu stwierdzam, że mam nowy lepszy projekt, rozumiem, że mogę zamawiać bez końca lecz za każdym razem płace 15 pln za wydanie tak ?
Dziekuję za odpowiedź.
21-09-2016 06:50
Wizerunek karty możesz zmienić raz w miesiącu. Za każdą kolejną zmianę wizerunku pobierzemy opłatę 15 zł.
21-09-2016 06:56
23-12-2016 08:20
Wit@m
Klikam zmiana wizerunku karty, wiberam gotowy projekt, akceptuję regulamin, dostaję kod autoryzacyjny i wyskakuje mi komunikat " wzóe nie może być zmieniony". O co kamam, nie można zmienić kolejny raz w roku kalendarzowym ?
24-12-2016 06:35
@QbaMail Na Społeczności nie sprawdzimy. dlaczego nie możesz zmienić wizerunku.
Abśmy mogli go zaakceptować powinien on spełniać kilka warunków. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie &48. Odnośnie opłaty - dodam tylko, że dla klientów w wieku 18-26 ( i posiadaczy konta Direct) za pierwsze zamówienie Mojej Karty / zmianę wizerunku nie pobierzemy opłaty.
02-01-2017 10:16
Wit@m
Wzór nie wymagał akceptacji bo był gotowy. Wybrano z kategorii kosmos.
Co by nie było opreacja zakończona została negatywnie komunikatem: " wzór nie został zaakceptowany"
Co lepsze dostałem sms że karta będzie u mnie za 4 dni ;-).
Poczekamy ;-)
03-01-2017 10:07
@QbaMail Niestety nie mamy możliwości sprawdzenia dla ciebie sytuacji, ze względu na forme kontaktu. Wybrany z galerii wzór jest zaakceptowany z założenia, trudno nam się odnieść do wyświetlonego komunikatu. Aby móc to sprawdzić, prosimy napisz do nas poprzez bankowość internetową z opisem sutyacji, będziemy mogli sprawdzić proces zamówienia karty.
Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 5980 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze po czym wyskoczyło AWARIA TERMINALA, karte oddało ale pieniędzy już nie, złożyłem reklamacje telefonicz
... 30-04-2024