20-11-2018 21:49 | Edytowano: 20-11-2018 21:52
21-11-2018 21:54
Proszę napisz do nas w tej sprawie przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu na pierwszym ekranie po zalogowaniu.
25-11-2018 10:24
25-11-2018 10:28 | Edytowano: 25-11-2018 10:40
Ok, dziękujemy za informację To powinno rozwiązać Twój problem z płatnościami.
Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków
10-05-2024Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków
10-05-2024Cześć,
Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat
... 10-05-2024