Odpowiedz

Podziękowanie

Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom działu reklamacji za pozytywne przychylenie się do mojej prośby o wykreślenie mnie z BR. Sprawa była ewidentnie po mojej stronie, ale kwota niewielka i niedługo i tak mijało 5 lat od spłaty zobowiązania. Bank jednak pochylił się nad tematem i potraktował mnie z szacunkiem, wykazując się równocześnie zrozumieniem. Bardzo dziękuję i polecam wszystkim bank ING! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
skorzyn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 870 wyświetleń)

Re.: Podziękowanie

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Miło nam, że mogliśmy rozwiązać Twój problem.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 781 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.

W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.

Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU

...

28-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy