Odpowiedz

Odrzucone 3D-Secure

Cześć,

 

w ostatnim czasie dwa razy próbowałem zapłacić Visą debetową poprzez aplikację Pizzaportalu - dwa razy nieskutecznie, mimo poprawnie wprowadzonego smsa otrzymywałem komunikat, że niestety "moja tożsamość nie może zostać potwierdzona" i prośba o kontakt z infolinią. Dodam, że operatorem płatności jest Dotpay - w tej samej aplikacji pay-by-link ING idzie normalnie. Czy komuś przydarzyło się coś podobnego?  

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 325 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Możemy sprawdzić powód odrzucenia autoryzacji 3D Secure.

Skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 12 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Konsultant zweryfikuje, dlaczego płatność nie doszła do skutku.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 297 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Super, to prześlę wiadomość przez Moje ING Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 4 (8 251 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Wrzucę odpowiedź w razie jakby ktoś kiedyś wylądował tu przez Google. Na plus należy zaliczyć szybkość reakcji, co do meritum mogę się zgodzić, bo pizzaportalowa aplikacja otwierała stronę - przetestuję w wolnej chwili z innymi bankami, które mają 3D-Secure czy tam dzieje się podobnie.

A oto odpowiedź:

Szanowny Panie,

taki komunikat pojawia się w przypadku, kiedy nastąpiło błędne kodowanie znaków w przeglądarce mobilnej. Przeglądarki na urządzeniach mobilnych nie są często dostosowane do obsługi strony, na której wpisuje Pan kodautoryzacyjny.

Zachęcam do zmiany domyślnej przeglądarki na telefonie lub wyczyszczenia plików Cookies i plików tymczasowych. Gdyby sytuacja się powtórzyła, zalecam aby dokonywał Pan transakcji internetowych przy pomocy komputera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 4 z 4 (8 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

16-05-2024
Mój asystent wysyła zbyt dużo reklam

Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche

...

16-05-2024
Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Dzień dobry

14.05.2024 złożyłam wniosek o pożyczkę gotowkowa będąc klientem banku. Ile jeszcze będę czekać na decyzję? Jeśli będzie pozytywna, to ile czeka się na przelanie pieniędzy na konto?

16-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy