Odpowiedz
Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Odpowiedz
0 Lajków
billie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 295 wyświetleń)

Re: Karta

Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Sprawdzimy Twoją kartę.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy