Odpowiedz
Highlighted

Google Pay

Witam,

Zgodnie z informacją otrzymaną z banku ściągnąłem aplikację i próbowałem dodać kartę, Niestety otrzymałem komunikat, że mój bank nie współpracuje z aplikacją. Gdzie jest błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Nowy w branży
Nowy w branży icon
5
0
07-01-2016
Wiadomość 1 z 6 (2 557 wyświetleń)

Re: Google Pay

Warunki niezbędne do aktywowania usługi:
- konto z lwem w złotych oraz aktywna i ważna karta debetowa Visa zbliżeniowa wydana dla klienta indywidualnego. 
- numer telefonu do autoryzacji dyspozycji oraz wyrażenie zgody na przekazywanie danych transakcyjnych do Google
- pełnoletność klienta
- aplikacja Google Pay pobrana ze sklepu Play na telefon z niezmodyfikowanym systemem operacyjnym Android w wersji 4.4 (KitKat) lub wyższej oraz funkcji NFC. Jeśli robisz zakupy w internecie, NFC nie jest wymagane. 


Aby móc korzystać z Google Pay, musisz mieć komórkę z blokadą ekranu telefonu. Google weryfikuje, czy na telefonie jest takie zabezpieczenie zanim umożliwi dodanie karty płatniczej do portfela.

 

Jeżeli wszystkie te warunki są spełnione i nadal pojawia się kłopot, prosimy prześlij nam zrzut ekranu z komunikatem o odrzuceniu karty przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość).
 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
598
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (2 524 wyświetleń)

Re: Google Pay

Niestety nie udało się dodać karty, Mamy wspólne konto z żoną i weryfikacja karty żony na jej telefonie nie przebiegła pomyślnie. Nie wiem co można jeszcze zrobić aby było ok.

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Nowy w branży
Nowy w branży icon
5
0
07-01-2016
Wiadomość 3 z 6 (2 473 wyświetleń)

Re: Google Pay

@tomekw1965 Prosimy, aby Twoja żona zgłosiła nam to przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość). Warto do zgłoszenia dodać zrzut ekranu z komunikatem, który się pokazuje. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
598
145
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (2 471 wyświetleń)

Problem z Google Pay

Witam, otóż mam dziwny problem obecnie posiadam Sony Xperia XA2 z odblokowanym bootloaderem i wgranym LineageOS 16 +Magisk i odpowiedni moduł przy przeszedł SafetyNet lecz gdy próbuję zapłacić zbliżeniowo GooglePay wyskakuje mi błąd przy przyłożeniu do terminala o treści "tylko jedna karta) dodam że Visa zbliżeniowa i Mastercard są nieaktywne w "Moje Ing" i niestety nie wiem co dalej mam z tym fantem zrobić.

 

Proszę o szybką pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
0
15-12-2016
Wiadomość 5 z 6 (717 wyświetleń)

Re: Problem z Google Pay

Z uwagi na wgrane przez Ciebie oprogramowanie nasze płatności nie będą działały (wymagamy, aby system nie był rootowany).

Natomiast, jeśli chodzi o Google Pay, proszę skontaktuj się z suportem Google (bezpośrednio w menu aplikacji Google Pay przez sekcję Pomoc). Będą mogli Ci pomóc.
 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
455
92
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (660 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy