04-01-2024 07:02
Witam,
Od zmiany telefonu z iphone X na iphone 15PRO , nie mogę dodać karty do apple wallet, dodam że usunąłem poprzedniego iphona z urządzeń zaufanych i dalej nic to nie dało , przeinstalowałem aplikację ING na nowy iphonie i wciąż nie mogę dodać karty , dzwoniłem do ING , niestety nie pomogli , tylko sprawa poszła do techników , lecz zero odzewu. Co jeszcze mogę zrobić ????
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem.
W aplikacji ING wyświetla się komunikat : "Nie możesz dodać karty do Apple Pay" , usługa jest czasowo niedostępna. Spróbuj ponownie później. Taki komunikat pojawia się od grudnia.
04-01-2024 17:02
04-01-2024 22:15
06-01-2024 10:04
Przepraszamy za kłopot. Proszę, spróbuj dodatkowo zrestartować telefon i przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, to zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Przekażemy sprawę do działu IT i dokładnie to sprawdzimy.
06-01-2024 10:26
08-01-2024 19:32
Dziękujemy za sugestię, przekazaliśmy ją do zespołu odpowiadającego za rozwój Mojego ING 😊
11-05-2024Dostałem dziś decyzję, cóż za miły sobotni poranek.
Krok 2/6 zmienił się od razu na 6/6.
11-05-2024