Odpowiedz

Blokada + ściągnięcie z rachunku

Witam, 5 kwietnia w nocy zapłaciłem w sklepie (Lidl) za zakupy. Kwota została zablokowana, a więc saldo odpowiedni mniejsze. Wszystko ok. Dziś rano dostałem powiadomienie o ściągnięciu tej kwoty. Normalne, czasami dostaje te powiadomienia drugi raz po nocnym ładowaniu telefonu. Ale wszedłem do aplikacji a tam ujemne saldo(całe -17 zł!) ponieważ kwota została pobrana ponownie, tym razem nie jako blokada ale jako opłacenie transakcji.A blokada nie została zdjęta. Proszę o wyjaśnienie sytuacji, próbuję nawiązać kontakt przez czat w serwisie Moje ING lecz bezskutecznie.

pko
pko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
07-04-2020
Wiadomość 1 z 6 (6 170 wyświetleń)

Re.: Blokada + ściągnięcie z rachunku

U mnie to samo z tego samego dnia, jak trwały aktualizacje aplikacji. Ale uwaga 500zl jestem na minusie, na infolinii Pan mówi ze to musi być specjalny specjalista, że on nie potrafi pomoc i muszę napisać wiadomość. Na wiadomość nikt nie odpowiada, z czatem nie da się połączyć. A 500zl jak nie ma, tak nie ma...
Odpowiedz
0 Lajków
Paatryshiaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-04-2020
Wiadomość 2 z 6 (6 112 wyświetleń)

Re: Blokada + ściągnięcie z rachunku

Poczekajcie w tej sytuacji na rozliczenie transakcji i zdjęcie blokady. Sklep ma 8 dni na to, by poprawnie rozliczyć transakcje lub ściągnąć blokadę. W czasie kiedy trwają prace serwisowe mogą występować problemy z płatnościami kartą, o czym informujemy wcześniej. 

Jeśli potrzebujecie wcześniej ściągnąć taka blokadę, prosimy o kontakt z nami w Moim ING lub telefonicznie. 

Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 3 z 6 (6 110 wyświetleń)

Re: Blokada + ściągnięcie z rachunku

Kontaktowałam się w tej sprawie na infolinii Pan nie był kompetentny, nie potrafił nic zrobić. O ściągnięciu blokady nie było mowy bo potrzebni są ‚specjalni eksperci’ jak to określił. 500zl to duża kwota szczególnie biorąc pod uwagę fakt co teraz się dzieje na świecie, a moje pieniądze obraca bank. Zero kontaktu, zero pomocy, infolinia na zerowym poziomie. I co mam robić? Czekać dwa tygodnie na odpowiedz na wiadomość bo Pan na infolinii nie był kompetentny aby mi pomoc. Czat tez nie dział.
Odpowiedz
0 Lajków
Paatryshiaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-04-2020
Wiadomość 4 z 6 (6 093 wyświetleń)

Re.: Blokada + ściągnięcie z rachunku

U mnie to samo z transakcją z 4.04, napisałam wiadomość na Moim ING :/ byłoby miło, gdyby ktoś to naprawił.
Odpowiedz
0 Lajków
AgaSzcz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-04-2020
Wiadomość 5 z 6 (6 059 wyświetleń)

Re.: Blokada + ściągnięcie z rachunku

W końcu dostałam się do czatu i Pani zdjęła mi blokadę od razu więc próbujcie z czatem
Odpowiedz
0 Lajków
AgaSzcz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-04-2020
Wiadomość 6 z 6 (6 026 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Revolut

Witam!
Niedawno złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny, który został odrzucony, ponieważ moja pensja trafia do Revolut. Doradca powiedział, że to jakieś wewnętrzne regulacje. Czy to prawda? A jeśli tak, ...

02-05-2024
Re: Wakacje kredytowe

Czekamy na podpisanie ustawy o tzw. "wakacjach kredytowych" przez Prezydenta. Dopiero kiedy będzie ona zatwierdzona i dostaniemy wytyczne, będziemy mogli odpowiadać na takie pytania. 

02-05-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Jak ta decyzja ma się do wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, w której na piśmie jestem zapewniany że po dostosowaniu systemów, okres stałego oprocentowania zostanie przedłużony o czas wakacj

...

01-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy