14-05-2020 13:19
Przy próbie zamówienia karty wyskakuje Kod błędu: 0000066 i nie wiem co mam z tym zrobic
15-05-2020 14:44 | Edytowano: 15-05-2020 14:45
Proszę, napisz nam więcej szczegółów.
Czy jest to Twoja pierwsza karta do konta?
Jaką kartę próbujesz zamówić?
Czy jesteś osoba pełnoletnią?
Czy na innej przeglądarce pojawia się taki sam błąd?
Witam,
Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża
... 29-04-2024Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?
Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt
... 29-04-2024