27-10-2021 13:10
Dlaczego nie można ustawić automatycznej spłaty kk z OKA? Było by to wygodne
28-10-2021 13:29
@guren Dziękujemy za sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu
17-02-2022 20:28
I jak tam sugestia?
21-02-2022 09:28
Nie mamy informacji by w najbliższym czasie coś się zmieniło w tym temacie. Jak pojawi się taka możliwość, damy znać.
Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.
16-05-2024Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche
... 16-05-2024