Odpowiedz
Highlighted

Autoblokowanie się karty VISA

Witam.

Ostatnimi czasy zagubiłem kartę, jednakże ktoś ją znalazł i odrazu zgłosił do ING. Karta została zablokowana a ja zostałem poinformowany o tym telefonicznie.

Poczekałem kilka dni, dostałem nową i tutaj pojawia się problem.

Po aktywacji karty, pierwszej płatności na pin zapłaciłem zbliżeniowo. Transakcja zaakceptowana.

Na drugi dzień poszedłem do sklepu, płace zbilzeniowo i bum, odrzucono. Płace na pin, Odrzucono. Wracam do domu, wchodzę w bankowość internetową a karta jest czasowo zablokowana.

Odblokowałem, wróciłem do sklepu zapłaciłem.

Kolejny dzień? Powtórka z rozrywki, dokładnie taki sam schemat.

Jak wyłączyć takie Autoblokowanie się karty? Przy starej nie miałem nigdy takiego problemu.

Czekam na wytyczne, pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Skaju
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
04-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 341 wyświetleń)

Re: Autoblokowanie się karty VISA

W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Nasi specjaliści zajmujący się kartami wyjaśnią to dla Ciebie. Niestety przez naszą społeczność nie mam wglądu do naszych systemów i nie będę mógł tego sprawdzić. Możesz do nas również napisać przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
487
141
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 289 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy