04-03-2020 14:00
dzień dobry,
co zrobić gdy podczas próby transakcji kupna wyskakuje mi taki komunikat " ZLECENIE WYKRACZA POZA MAKSYMALNY LIMIT OTWARTYCH POZYCJI DANEGO TYPU".
Żadnego limitu nigdy nie miałem ustawianego na instrumenty pochodne, a nie mogę kupić nawet jednej opcji choć mam środki na to na koncie.
04-03-2020 14:20
Od listopada zeszłego roku nie przyjmujemy zleceń na opcje.
13-05-2020 18:07
A czy planowane jest przywrócenie możliwości handlu na opcjach indeksowych za pośrednictwem Waszego biura maklerskiego ?
14-05-2020 09:19
Będziemy dalej blokować handel opcjami.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |