Odpowiedz

Makler nie działa

Cześć

pierwszy dzień testów i niestety pierwsze problemy - aplikacja makler przestała działać

Nadal mogę się do niej dostać, do ING Indywidualnego już tak.

Jak powinno się zgłaszać takie problemy? Mam nadzieję, że to jednorazowy przypadek, bo dostępność jest dla mnie kluczowa

 

Odpowiedz
0 Lajków
zablotemilasem
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 685 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa

Mieliśmy wczoraj krótką awarię. W takiej sytuacji możesz zadzwonić do maklerów na nr 32 357 00 32 lub napisać wiadomość w Module Makler.
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 593 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy