Odpowiedz

Dywidenda - USD

Witam,

 

Na ING Makler otrzymałem dywidendę w USD, jak ją wypłacić?

 

Nie mam konta PLN oraz USD w ING, posiadam tylko Maklera, czy jest możliwość wypłacić środki bez zakładania konta osobistego w ING?

 

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Xejqum19
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 812 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Możesz przelać walutę na konto walutowe w innym banku. Ale zrobisz to tylko telefonicznie, po wcześniejszym zdefiniowaniu konta walutowego. Zrobisz to w naszym oddziale. Najlepiej zadzwoń do naszych maklerów (32 357 00 32) i złóż dyspozycję przewalutowania lub napisz wiadomość  module Makler i potem przelejesz na swoje konto złotówkowe. Zwróć uwagę, że przelew waluty do innego banku wiąże się z opłatą 40 zł.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (4 765 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Witam,

 

Jaka jest procedura w przypadku jeśli posiadam konto walutowe w ING? W ing online jest możliwość wypłaty tylko PLN na konto osobiste z rachunku maklerskiego.

 

Również zlecenia trzeba dokonać telefonicznie? Występują przy tym dodatkowe opłaty?

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
KamiNow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 980 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Dyspozycję przelewu walutowego z konta maklerskiego na konto bankowe można złożyć tylko telefonicznie na infolinii biura maklerskiego, po wcześniejszym zdefiniowaniu konta walutowego w aneksie do umowy maklerskiej. Jeśli nie definiowałeś takiego konta możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku.

Przelew z konta maklerskiego na konto walutowe w naszym banku jest bezpłatny.

 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 943 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy