03-12-2020 08:34
W chwili obecnej systemy Biura Maklerskiego są niedostępne. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem ich działania. Kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia.
03-12-2020 08:44
03-12-2020 08:45
03-12-2020 08:48
03-12-2020 08:51
Reklamację możesz złożyć:
03-12-2020 08:56
Testy na prodzie
03-12-2020 09:24
Mam już tego dość, założyłem konto osobiste i maklerskie w innym banku.
03-12-2020 09:26
03-12-2020 09:29
Dokładnie, to jest żenada. Jestem Klientem ing od 15 lat, ale to co ostatnio się wyprawia z dostępem do kont przez internet to jest jakaś porażka.
03-12-2020 09:43
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |