Odpowiedz

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Rozumiem, że w sytuacji gdy mamy awarię, korzystanie z bankowości internetowej jest uciążliwe bądź niemożliwe. Staramy się minimalizować jej oddziaływanie na użytkowników. Wiem, że funkcjonalności które na codzień są normalną częścią Waszej pracy, są wam niezbędne. Czasem musimy jednak dokonać wyboru, udostępnić system bez jakiejś funkcjonalność czy wydłużyć czas niedostępności. Myślę, że każda z podjętych decyzji ma swoje za i przeciw. Chcielibyśmy nie musieć podejmować takich decyzji, ale niestety, takie jest życie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
293
89
25-03-2016
Wiadomość 11 z 11 (713 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy