Odpowiedz

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Rozumiem, że w sytuacji gdy mamy awarię, korzystanie z bankowości internetowej jest uciążliwe bądź niemożliwe. Staramy się minimalizować jej oddziaływanie na użytkowników. Wiem, że funkcjonalności które na codzień są normalną częścią Waszej pracy, są wam niezbędne. Czasem musimy jednak dokonać wyboru, udostępnić system bez jakiejś funkcjonalność czy wydłużyć czas niedostępności. Myślę, że każda z podjętych decyzji ma swoje za i przeciw. Chcielibyśmy nie musieć podejmować takich decyzji, ale niestety, takie jest życie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 13 (3 047 wyświetleń)

Re.: Znowu problemy?

Aplikacja Makler od wczoraj pokazuje „ We are sorry but the Makler application is unavailable at the moment.” a dostęp do wiadomości i notyfikacji został zablokowany. Czy ta aplikacja działa przez chociaż jeden miesiąc ciągiem bez wyrzucania błędów systemowych...
Odpowiedz
0 Lajków
Memphis_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2021
Wiadomość 12 z 13 (1 824 wyświetleń)

Re.: Znowu problemy?

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do modułu Makler zadzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Aktualnie aplikacje maklerskie działają prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 13 z 13 (1 701 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Widzę że są takie karty dla użytkownika indywidualnego.
Czy jest również dla klientów biznesowych?

29-04-2024
Re: Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Przykro nam, że Cię to spotkało. W tej sprawie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 00 69. Specjaliści w sprawach związanych z bezpieczeństwem dostępni są przez cały czas. 

29-04-2024
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy